Translate

četvrtak, 27. prosinca 2012.

Intervju s Duškom Jurić

Dvadesetdvogodišnja Duška Jurić, nekadašnja zvijezda Bibinog svijeta jedno je od voditeljskih lica Televizije Student. Duška je trenutno studentica 4. godine novinarstva, a zašto se ostavila glume i upustila u voditeljske vode, pročitajte u ovom ekskluzivnom intervjuu! :)

1. Kako si došla do mjesta voditeljice?
Priča o Akademskoj četvrti počela je još prije godinu dana kada sam upisala smjer Televizija na 3. godini faksa. Tada smo se morali podijeliti u grupe od 11 ljudi i svaka grupa je predstavljala po jednu redakciju. Tako je moja, Ljubičasta redakcija, stvorila svoju emisiju, koju smo nazvali Akademska četvrt. Ta naša emisija je zapravo preteča današnje Akademske četvrti, koju možete gledati na Televiziji Student. Kolega Matej Sunara i ja bili smo voditelji te emisije i nakon što smo pokupili dosta pozitivnih komentara u vezi obavljanja tog posla, odlučila sam otići na audiciju za voditelje koju je raspisala TVS. 

2.Kako je bilo na audiciji? 
Audicija je prošla dobro. Bilo nas je jako puno, oko 60. Dobili smo jednu gotovu najavu koju smo morali reći pred kamerom, a drugu najavu smo morali izmisliti sami. Naime, odgledali smo jedan prilog o miševima na 16. katu nebodera i morali smo sami, svatko za sebe, smisliti najavu tog priloga. Posebno sam bila počašćena kad me prof. Mirković pitao bih li željela voditi otvorenje TVS-a.


3.Kako izgleda jedan voditeljski zadatak?
Nije to ništa pretjerano komplicirano. TVS nije željela imati stalne voditelje, tj. 2, 3 prepoznatljiva lica, nego nas ima dvadesetak i svaki tjedan se izmjenjujemo. Budući da je rad na TVS-u volonterski, to je zapravo jako dobro što nas ima tako puno jer inače ne bismo sve mogli uskladiti s drugim obavezama. Obično dan prije ili par sati prije  dobijemo najave za emisiju pa si mi voditelji sami podijelimo tekst ili ga malo preradimo. Često puta to budu improvizacije za vrijeme snimanja, ali mislim da onda ispadne bolje. Simpatičnije.


Duška i Gordan snimaju najave za emisiju Alter Ego

4. S kim si dosada radila i snimaš li samo za AČ?
Do sada sam, osim voditeljskog posla, snimala i priloge za Akademsku četvrt, a odnedavno sudjelujem i u snimanju Prekida programa, tj. noćnog programa za TVS. Taj Prekid programa ideja je Roberta Knjaza i nadamo se da ćemo njime privući publiku.

5. Zanima li te neko posebno područje novinarstva ili bi samo htjela biti voditeljica?
Voditeljski posao mi je drag i gušt mi je to raditi, ali jako me privlači i posao snimatelja. Nekako mi je oduvijek bilo fora gledati sve s druge strane kamere i dočarati ljudima sliku svijeta. No najveći problem mi predstavlja nošenje stativa jer je skoro teži od mene. :D  Kada bi mi se ukazala prilika, ne bih odbila ni ulogu voditeljice ni snimateljice. Novinarstvo me samo po sebi zanima i željela bih se okušati na svim novinarskim pozicijama dok ne pronađem ono što mi najbolje leži. Što se tiče raznih područja u novinarstvu, najviše me zanimaju neke obrazovne, kulturne pa i dokumentarne emisije. Voljela bih spojiti putovanja i novinarstvo u jedno te tako naučiti nešto novo.

6. Je li smjer Televizija tvoj konačan odabir?
Svo moje dosadašnje novinarsko iskustvo vezano je uz televiziju i ne bih imala ništa protiv da na tv-u ostanem do penzije.   Jako mi se sviđa cijela ta strka u redakciji, snimanje, montiranje, izbacivanje priloga van par minuta prije roka...I uvijek se nakon toga osjećam kao da smo napravili nešto dobro, da je vrijedilo svog tog stresa.



7. Kako to da si se ostavila glume? Pomaže li ti znanje stečeno na glumi da budeš manje nervozna pred kamerama?
Gluma je oduvijek bila moja prva ljubav, no onda, što sam bila starija, sve me više privlačilo novinarstvo. Ima tu neke sličnosti između ta dva poziva. U glumi sam se već bila okušala pa sam rekla sama sebi, hajmo probati nešto drugo. Htjela sam se okušati kao novinarka, a kako sam bila mlada i nadobudna, mislila sam da ću moći mijenjati svijet i pridonijeti poboljšanju hrvatskog novinarstva svojim radom. Onda sam došla na faks i prvo što su mi rekli bilo je - ne nadaj se da ćeš naći posao. Ali onda sam se prijavila na praksu na RTL-u i 2 mjeseca volontirala u njihovom informativnom programu. To me još više zagrijalo za novinarstvo, a pogotovo za tv. Oduvijek mi je najveći problem bilo to prepoznavanje po ulici, koje je neizostavni dio ako se baviš glumom. U početku mi je to jako teško padalo, čak sam se i ispisala iz ZKM-a, no sada se već polako navikavam. Dogode se neke zbilja lijepe situacije i ljudi, pogotovo djeca, znaju biti ful slatki pa se onda nekako i lakše nosiš s tim.



 8. Kažeš da ti nije baš odgovaralo kad bi te ljudi prepoznali na ulici, kao voditeljicu će te sigurno prepoznavati, misliš da ćeš se sad drugačije/bolje nositi s tim?
Sada već imam neko iskustvo iza sebe i polako sam se već naviknula na sve to. No, mislim da se nikada neću uspjeti naviknuti u potpunosti. Prepoznavanje na ulici mi teško pada, ali previše volim novinarstvo da bih ga se odrekla zbog tog razloga. Čak me u zadnje vrijeme sve više kopka što sam odustala od glume iz istog tog razloga...

9.Zanima li te još nešto osim novinarstva?
Zapravo, da. Jedan od poslova koji mi se čini kao posao iz snova za mene je - sinkronizacija crtića.  Prije nekih desetak godina čak sam i posudila glas u jednom (tada su još videoteke bile u modi) i to mi se jako svidjelo. Bila bih zadovoljna s bilo kojim ženskim likom koji viče, smije se i jako je nespretan. Ne bi se bilo teško uživjeti u to. 


10. Gdje se vidiš za 5 godina?
Voljela bih do tada već imati završen faks, voljela bih raditi na televiziji i sinkronizirati pokoji crtić. A možda konačno skupim hrabrosti i odlučim se prijaviti na audiciju za glumu na ADU. Jer ne želim za 10 godina žaliti što se nikada nisam usudila probati. :)

Broj komentara: 8:

  1. Kak je ovo zabavno! :) Jako zanimljiv intervju, dokaz da super priča hoda pokraj tebe samo ju trebaš prepoznat :P Super je da se Duška nalazi u ulozi voditeljice i da na tome radi, ali da se i s ostalim dijelovima novinarstva želi baviti.. Mene zanima, ove najave oni napamet jelda? Nema blesimetra?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da.. nauče ih malo prije snimanja, a nekada improviziraju :D Super su nam voditelji inače ;)

      Izbriši
  2. kak super, nisam imao pojma da je duška bila u bibinom svijetu. cool post maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno10:42

    Ma ja sam sigurna u to da će Duška jednog dana postati voditeljica na jednoj od nacionalnih televizija. Bila bi šteta da se tako nešto ne ostvari. ;)

    Majo, odlično si koncipirala pitanja i uživala sam čitajući ovaj post! Bravo, bravo! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretno Duški sa njenim planovima za 5 godina, nadam se da će ih sve ostvariti! A tebi Maja želim još puno intervjua sa ovako zanimljivim osobama! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja se nadam da će jednog dana vodit nešto važno na nekoj važnoj nacionalnoj TV! :D :P Isto tako, mogla bi otići i na tu audiciju u ADU, da joj ne bi bilo žao kad ostai :P :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam prepoznala Dušku čim sam ju vidjela! Ali nisam je napala: E jesi ti ona iz Bibinog svijeta?! :D. Što se Duška prije navikne, to bolje, jer šteta je da zataji svoj talent od svijeta. I ne žali dok ostari, kako Maja kaže :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno05:37

    Simeons thinks about associated with article, "Pounds and / or ", In .
    dealing with chicken eggs if you're vegetarians. Please do not alternate certain flour a lot more during a allocated method, since can frequently annoy the balance. Frequently, this is correct of their toaster oven () stove tops. Wellbeing should be taken up to book i would say the pasta doing cellular levels often, to ensure that the sauce should often permeate a comprehensive.

    OdgovoriIzbriši