Translate

subota, 5. siječnja 2013.

Ana Juričević - urednica programa Radio Save

Ana Juričević studentica je 3. godine novinarstva na Fakultetu političkih znanosti.u Zagrebu. Trenutno je na smjeru Televizija, a, od nove školske godine, radi kao urednica programa na Radio SavaRadio je s radom počeo prošle godine, a sjedište mu je u studentskom domu, Stjepan Radić. Ana je, zbog širokog spektra obaveza, hobija i studiranja bila i prvi Superstudent u emisiji Akademska četvrt, na TVS-u.


1. Kako si došla do rada na Radio Savi?
Prošle akademske godine dvojica prijatelja su pokušavala stvoriti nekakav oblik radijskog emitiranja iz sobe. Od puke šale iz sobe došlo je do ozbiljne ideje o pokretanju radija. Zanimalo me od samog početka kako se uključiti u to. Pitala sam i eto me. 

2. Koji je bio tvoj prvi posao na radiju i kako si došla do mjesta urednice?
U početku sam vodila emisiju „Šalim se“ zajedno s Matejom Nenadić, koja danas vodi glazbenu listu radija, odnosno emisiju „Ritam Save“. Emisija je bila zabavnog tipa, sa željama i pozdravima. Osim toga, rado sam dolazila, gotovo svakodnevno stavljati glazbu da radiju koja je ponekad bila prepuštena samom kompjuteru da bira, pa je bilo svega i cajki i onog što nismo htjeli da se pušta. Do mjesta urednice sam došla na prijedlog Studentskog odbora na Savi koji me, uz Leu Vukić, predložio da budem odgovorna za program na radiju. Prihvatila sam i sad sam urednica skoro 4 mjeseca.

3. Koliko vas trenutno radi na tom projektu i kako se slažete međusobno?
Trenutno ima  nas 20 koji smo stalno aktivni. Ima i onih koji trenutno, zbog ostalih obaveza, nemaju vremena konstantno biti uključeni, ali nam  stoje na raspolaganju i naša vrata su za  njih uvijek otvorena.  Bez pretjerivanja, slažemo se odlično. Ako se i pojave nesuglasice, riješe se odmah. 


Playlista

4. Kakav program nudite slušateljima?
  Program je raznolik, ali ne i potpun. Treba nam ljudi. Zasad postoje dvije glazbene emisije, emisija o znanosti, sportu, Erasmusu i razmjeni studenata, snimke vjeronauka don Damira Stojića, debatna emisija, emisija o izlascima i ponudama za izlaske, emisija o studentima bitnim temama. U planu su nam još dvije emisije, jedna glazbena i jedna zabavno opuštenog stila. Nadamo se da ćemo uskoro krenuti i s njima.

5. Kako izgleda jedan dan na radiju?
Svaki dan na radiju je različit, a u biti isti. Svaki dan je neka druga emisija, ili više njih u eteru. Urednici emisija, koji su i voditelji, pripremaju svoje emisije i onda ih izvode u predviđenom terminu pojedine emisije. Netko od tehničke podrške, a ima nas jako malo, bude im tonski realizator. No, kako idemo naprijed tako su se i sami voditelji naučili koristiti tehnikom. 


Ana s kolegom Darkom

6. Misliš li da će Radio Sava opstati? Kolika vam je slušanost?
Pratimo slušanost koja varira od doba dana i emisije. Uvijek je veća kad je opuštenija emisija i kad je nešto studentima blisko i zanimljivo. Samo se nadamo da će slušanost porasti, da će se što više ljudi uključiti i da ćemo uskoro postati puno ozbiljniji, pa će nas se tako i shvaćati. Svaki početak je težak i jasno mi je da ako se ne uključe i mlađe generacije i što više ljudi da je opstanak teško moguć. Ali ima nas dosta vrijednih koji se trudimo pa se nadam da će sve biti kako planiramo. Naše nade su da, od ovoga što sad imamo, Radio Sava jednog dana postane pravi studentski radio.


7. Budući da si 3. godina studija novinarstva (na kojoj se bira smjer), izabrala si smjer Televizija, a radiš na radiju. Koji su tvoji planovi za budućnost?
  Mislim da je televizija moj smjer. Vizualni sam tip osobe. Vidim stvari kroz objektiv, pa mislim da mi to nekako i više leži. Radio više volim kao nešto što opušta i zabavlja, ništa previše ozbiljno. Takav tip radijskog programa najčešće i slušam. Ipak, nikad se ne zna gdje će me put odvesti. Možda se nakon 10 godina predomislim i osnujem vlastiti radio. :)

3 komentara:

  1. Anonimno21:18

    Da budem iskrena, nikad nisam slušala Radio Savu, no promijenit će se i to- novogodišnja odluka! hehe
    Mislim da je to dobar način da studenti steknu neko novinarsko iskustvo, a da pritom nužno ne studiraju novinarstvo.
    Želim im puuno uspjeha u daljnjem radu! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam neko vrijeme radila na Radio Savi i moram priznat da je Ana odlična urednica! :) Čini se jednostavno, ali teško je biti "šef" a s druge strane prijatelj svim tim ljudima, ali ona se dobro snašla. Radio Sava je koliko znam 2. domski studentski radio i prilično je uspješan jer neke emisije imaju i preko 100 slušatelja što je odlično za tako mlad amaterski radio. Također, program još uvijek nije popunjen tako da svatko tko je voljan uključiti se, sigurno to i može.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno21:46

    Podržavam svaku studentsku inicijativu, pa tako i ovu. Ideja je odlična, ispočetka sam ih slušala, sad baš i ne, jer imam svoj omiljeni radio. Ana je super, svestrana i dobro će joj doći iskustvo koje skuplja na ovaj način. A što se tiče svih poteškoća, to je normalno za svaki početak, samo trebaju ustrajati i vjerujem da će nadvladati sve prepreke. Keep up the good work!

    OdgovoriIzbriši